• Docházkový terminál AntiCOVID
    RDD s.r.o. se snaží podpořit boj proti pandemii COVID 19 a proto přichází s novým docházkovým terminálem, který snižuje nezbytnost fyzického kontaktu a zároveň průběžně monitoruje zdravotní stav zaměstnanců. Šíření infekce COVID znamená ve většině případů pro zaměstnavatele veliké ekonomické náklady z důvodu omezení provozu. Negativní dopady má samozřejmě také na zaměstnance, kteří nejdříve musí přemoci nemoc a následně se potýkat s následky prodělané nemoci projevující se různými postcovidovým syndromy, zejména přetrvávající dušností a zvýšenou únavou, které omezují pracovní výkon, snižují kvalitu života a trvají často i déle než 3 měsíce. Nový docházkový terminál RDD obsahuje integrovaný teplotní senzor. Systém… Číst dále »Docházkový terminál AntiCOVID
  • PF
    Vážení zákazníci, děkujeme za Vaši přízeň v letošním roce a těšíme spolupráci v příštím roce. I během pracovních dnů v závěru roku Vám budeme k dispozici prostřednictvím – helpdesku v režimu 24/365, – hotline ve standardních pracovních hodinách, tj. Po-Pá 8:00 – 16:00. Přejeme Vám klidné prožití vánočních svátků a vše nejlepší do roku 2021 Tým RDD s.r.o.
  • Nová verze ALTEC Aplikace
    Dne 27.11.2020 došlo k distribuci nové verze komplexního informačního systému pro řízení podniku ALTEC Aplikace. Jedná se o verzi A6.1, kterou pokračujeme v pravidelných UPGRADE našeho systému. UPGRADE A6.1 zahrnuje všechny změny a doplňky provedené v ALTEC Aplikaci od nasazení verze A6.0 do rutinního provozu u prvních zákazníků v listopadu 2019. Verze A6.1 byla před hromadnou distribucí provozována ve společnosti Farmet Česká Skalice, které tímto děkujeme za spolupráci při ověřování. Mezi významnější úpravy v letošním roce patří: Systém Podpora pro verzi databáze MS SQL Server 2019. Aplikační server lze provozovat na operačním systému Windows Server 2019. Přidána podpora pro nový databázový… Číst dále »Nová verze ALTEC Aplikace
  • Převod smluv IS PERMIS
    Firma RDD s.r.o. již od 1.6.2019 zpracovává aktualizace informačního systému PERMIS a poskytuje Vám zákaznický servis. Od 2.1.2020 je navíc výhradním vlastníkem licenčních práv k IS PERMIS. Z toho důvodu nyní na konci 3. kvartálu 2020 dojde k přechodu smluvního vztahu na poskytování servisních služeb k IS PERMIS z firmy ALTEC a.s. na firmu RDD s.r.o. Převod bude realizován formou trojstranné dohody mezi firmami ALTEC a.s., RDD s.r.o. a zákazníkem. Všechna ostatní ustanovení aktuálně platných smluv zůstanou beze změny. Podrobnější informace naleznete v průvodním dopisu, který Vám bude zaslán společně s třemi návrhy dohody. Žádáme Vás o podpis dvou kopií… Číst dále »Převod smluv IS PERMIS
  • Setkání uživatelů ALTEC Aplikace
    Vážení uživatelé ALTEC Aplikace, dne 30.6.2020 se uskuteční ve Dvoře Králové nad Labem setkání uživatelů ALTEC Aplikace, kde Vás zástupci společností Altec a.s. a RDD s.r.o. informují o probíhajících organizačních změnách a představí vývojové plány společnosti RDD s.r.o. Více podrobností se dozvíte v pozvánce přiložené zde: Pozvánka Zákazníci, kteří se setkání nebudou moci zúčastnit, získají základní informace prostřednictvím prezentace se stručnou osnovou celého setkání. Pro další podrobnosti se na nás samozřejmě můžete obrátit telefonicky nebo prostřednictvím emailu. Těšíme se na Vás   Za RDD s.r.o. Ing. Radek Uchytil, Ph.D.
  • RDD s.r.o. a ALTEC a.s. se dohodli na spolupráci
    Po převodu mzdového systému Permis v loňském roce dochází nyní od 1.6.2020 i k převodu Altec Aplikace z firmy Altec a.s. na RDD s.r.o. Spolu s produktem přechází i kompletní vývojářský tým. Podrobnější informace v případě zájmu naleznete na výše uvedených stránkách.
  • Portál zaměstnance Permis Web
    Od převzetí IS Permis v polovině loňského roku pracoval vývojový tým RDD s.r.o. usilovně na uvedení webového Portálu zaměstnance. Jedná se o responzivní aplikaci, která může být zaměstnancům zpřístupněna prostřednictvím internetu a využít výhod komfortního nonstop přístupu k poskytovaným službám.